Twój pies postanowił przetestować na zębach matę do samochodu? A może ulubione legowisko zostało z dziurą na środku? Bez obaw! Zamiast wyrzucać lekko „nadgryzione” akcesoria i kupować nowe, po prostu wyślij je do nas – naprawimy, odświeżymy i znów będą jak nowe!

Dlaczego warto naprawiać?

- Oszczędzasz kasę – wiadomo, psy potrafią mieć swoje „pomysły”, ale nowy zakup to większy wydatek. Naprawa jest znacznie tańsza!

- Dbasz o planetę – mniej wyrzuconych rzeczy to mniej odpadów. A Twój pies kocha spacery po czystych łąkach, prawda?

- Przedłużasz żywotność ulubionych akcesoriów – masz swoje sprawdzone gadżety, a my je naprawimy, żeby mogły Ci jeszcze długo służyć.

Prośba: Zanim wyślesz nam produkt, upewnij się, że jest czysty!

Krok po kroku:

 

1. Wyślij zdjęcia uszkodzeń na : hello@bebobi.pl

2. W odpowiedzi otrzymasz od nas wycenę

3. Wyczyść produkt: upierz zgodnie z zaleceniami na metce oraz wyczyść z sierści (produkty nie wyczyszczone nie będą naprawiane tylko odsyłane)

4. Jeśli uszkodzenie dotyczy tylko pokrowca wyjmij(w zależności od produktu): poduszki wypełniające, fiszbiny z boków, sztywną podłogę

5. Spakuj starannie sam produkt bez wypełnień i włóż do środka kartkę z adnotacją czego dotyczy

6. Wyślij paczkę na adres: BeBobi ul. Senatorska 37, 60-326 Poznań,  tel. 574 966 866

Poniżej przykład maty do samochodu naszej Klientki Ani i psiej podróżniczki Wandy. Wanda nieźle się napracowała ale podjęliśmy się wyzwanie!:)

Przed naprawą

Mata była pogryziona przy siatce i na boku

Po naprawie

Wymieniona została przednia część

"O matko, o matko.. dzisiaj dopiero rozłożyłam matę w aucie...jak Pani to zrobiła? Ona wygląda jak nowa 🥰
Dzie-ku-je-my!!!!🥳🥰😘. ANIA I WANDA"

Akcesoria w naprawie? Super! Jeśli potrzebujesz innych akcesoriów, dorzuć to do jednej wysyłki - wybierz "odbiór osobisty" i dodaj w komentarzu uwagę o wspólnej wysyłce!