Twój pies postanowił przetestować na zębach matę do samochodu? A może ulubione legowisko zostało z dziurą na środku? Bez obaw! Zamiast wyrzucać lekko „nadgryzione” akcesoria i kupować nowe, po prostu wyślij je do nas – naprawimy, odświeżymy i znów będą jak nowe!

Dlaczego warto naprawiać produkty?

- Oszczędzasz – nowy zakup to większy wydatek. Naprawa jest znacznie tańsza!

- Dbasz o planetę – mniej wyrzuconych rzeczy to mniej odpadów. 

- Przedłużasz żywotność ulubionych akcesoriów 

Krok po kroku jak zgłosić produkt do naprawy:

1. Wyślij zdjęcia uszkodzeń na : hello@bebobi.pl

2. W odpowiedzi otrzymasz od nas wycenę napraw

3. Wyczyść produkt: upierz zgodnie z zaleceniami na metce oraz wyczyść z sierści (produkty niewyczyszczone nie będą naprawiane tylko odsyłane)

4. Jeśli uszkodzenie dotyczy tylko pokrowca wyjmij poduszki wypełniające, fiszbiny z boków lub sztywną podłogę (w zależności od produktu)

5. Spakuj starannie produkt bez wypełnień i włóż do środka kartkę z adnotacją czego dotyczy

6. Wyślij paczkę na adres: BeBobi ul. Senatorska 37, 60-326 Poznań,  tel. 574 966 866

Prośba: Zanim wyślesz nam produkt, upewnij się, że jest czysty!

Poniżej przykład naprawionej maty do samochodu naszej Klientki Ani i psiej podróżniczki Wandy.

Przed naprawą

Mata była pogryziona przy siatce i na boku

Po naprawie

Wymieniona została przednia część

"O matko, o matko... dzisiaj dopiero rozłożyłam matę w aucie.. jak Pani to zrobiła? Ona wygląda jak nowa 🥰 Dzie-ku-je-my!!!🥳🥰😘 Ania i Wanda"

Akcesoria w naprawie? Super! Jeśli potrzebujesz innych akcesoriów, dorzuć to do jednej wysyłki - wybierz "odbiór osobisty" i dodaj w komentarzu uwagę o wspólnej wysyłce!

Sprawdź nasze produkty z drugiej łapy - używane i z upcyklingu