Czas realizacji zależy od dostępności zamawianego produktu. Faktyczny czas realizacji jest wyświetlany w opisie produktu, tuż pod jego ceną. Pamiętaj, że wybierając inny rozmiar czy konfigurację, czas realizacji może się zmienić, ponieważ traktujemy to jako nowy produkt (po wyborze wyświetli się nowy czas).
- Po złożeniu zamówienia, najpóźniej w kolejnym dniu roboczym, nasz magazyn zweryfikuje/potwierdzi dostępność produktów w Twoim zamówieniu. Otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją o faktycznym czasie realizacji.
- Jeśli produkt jest na stanie, zazwyczaj wysyłamy go jeszcze tego samego lub następnego dnia roboczego.
- W przypadku produktów, które szyjemy na Twoje zamówienie, czas realizacji wynosi 5-7 dni roboczych.
- Jeśli zamawiasz produkt z modyfikacjami, które wymagają indywidualnego przygotowania, np. matę Kuko+ ze sztywną podłogą lub bagażnik Hele, czas realizacji wynosi do 14 dni roboczych.
- Jeśli zamówiłeś więcej niż jeden produkt, a którykolwiek z nich wymaga dłuższego czasu realizacji, całe zamówienie zostanie zrealizowane razem, zgodnie z najdłuższym czasem realizacji spośród zamówionych produktów.
Jak liczymy czas realizacji?
Czas realizacji liczony jest w dniach roboczych (bez weekendów i świąt) i zaczyna się od następnego dnia roboczego po złożeniu zamówienia. Wysyłka może nastąpić ostatniego dnia wskazanego czasu realizacji lub następnego dnia roboczego.
Do czasu realizacji należy doliczyć czas transportu kuriera, który zazwyczaj wynosi jeden dzień roboczy, chociaż firmy kurierskie podają maksymalny czas dostawy do 48 godzin.
Staramy się realizować zamówienia jak najszybciej, więc istnieje duża szansa, że otrzymasz swoje zamówienie szybciej, niż się spodziewasz!
Po złożeniu zamówienia przesyłamy status realizacji mailem, abyś na bieżąco mógł śledzić postęp.
Legowiska i foteliki samochodowe zalecamy prać ręcznie w miejscach zabrudzenia, ale istnieje także możliwość prania w pralce na delikatnym programie w temperaturze do 30°C, z wirowaniem do 600 obrotów na minutę (po wyjęciu wszystkich poduszek z wypełnieniem).
Maty samochodowe zalecamy prać jak wyżej ale bez wirowania!
Akcesoria m.in. takie jak smycze, szelki, torby można prać w pralce na delikatnym programie w temperaturze do 30°C, z wirowaniem do 600 obrotów na minutę
Przy czyszczeniu wszystkich produktów pamiętaj o:
Najlepiej usuwać zabrudzenia, takie jak błoto, od razu – na przykład przy użyciu wilgotnej chusteczki. Jeśli jednak zabrudzenie nie zostanie wyczyszczone od razu, warto poczekać, aż błoto całkowicie wyschnie, a następnie najpierw delikatnie wykruszyć piasek suchą szczoteczką lub ściereczką i dopiero potem oczyścić miejsce na mokro.
- nie suszyć produktów w suszarce bębnowej, suszyć na płasko, unikając pełnego słońca,
- nie stosować wybielaczy ani silnych detergentów,
- nie prasować fotelika.
Przy praniu w pralce stosuj odpowiednie detergenty, aby nie zaszkodzić materiałowi ani zdrowiu zwierzęcia. Oto kilka zaleceń dotyczących wyboru detergentów:
Detergenty hipoalergiczne: Wybieraj detergenty oznaczone jako hipoalergiczne, które są wolne od silnych chemikaliów i substancji drażniących.
Detergenty ekologiczne: Produkty ekologiczne, które nie zawierają fosforanów, sztucznych barwników czy zapachów, są bezpieczne dla zwierząt i środowiska.
Płyny do prania bez dodatku zapachów: Detergenty bez zapachów są dobrym wyborem, aby uniknąć podrażnień u wrażliwych psów.
Środki dezynfekujące przeznaczone dla zwierząt: Niektóre środki czyszczące są specjalnie zaprojektowane do użytku z produktami dla zwierząt. Upewnij się, że są one bezpieczne i nie pozostawiają resztek, które mogłyby być szkodliwe.
Pranie na delikatnym programie: Używaj delikatnych detergentów, które są przeznaczone do prania w niskiej temperaturze i nie powodują uszkodzeń materiału.
Dobór rozmiaru maty samochodowej zależy od konkretnego produktu. Szczegółowy opis każdego rozmiaru znajdziesz w kartach produktu, gdzie możesz zapoznać się z wymiarami oraz rekomendacjami. Dodatkowo, aby ułatwić Ci wybór, przygotowaliśmy również specjalną zakładkę, w której znajdziesz niezbędne informacje. Kliknij TU, aby przejść do zakładki z opisem rozmiarów.
Tak, oferujemy możliwość personalizacji mat! Możesz dodać wybrane modyfikacje, które są wymienione na naszej stronie (link do modyfikacji). Wystarczy, że dodasz wybraną opcję do koszyka, a w uwagach do zamówienia wpiszesz dodatkowe informacje, jeśli są wymagane (np. wymiary lub inne szczegóły).
Jeśli nie widzisz potrzebnej modyfikacji na liście, skontaktuj się z nami pod adresem: hello@bebobi.pl, a postaramy się spełnić Twoje oczekiwania!
Tak, oferujemy możliwość naprawy uszkodzonych produktów. Prześlij nam zdjęcia zniszczonych elementów (hello@bebobi.pl), a na ich podstawie przygotujemy wycenę naprawy.
Prosimy o odsyłanie wyłącznie czystych produktów, bez sierści - w innym przypadku produkty nie będą przyjmowane do naprawy:(
Produkt możesz wymienić w ciągu 14 dni od daty doręczenia
Wymianie podlegają tylko produkty nowe, które nie były używane
Zwrotowi ani wymianie nie podlegają produkty szyte na indywidualne zamówienie (w tym dodane modyfikacje)
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy z informacją o wymianie: hello@bebobi.pl
Poinformujemy Cię w odpowiedzi o ewentualnych rozliczeniach (dopłacie lub zwrocie różnicy za wymieniany produkt)
Produkt razem z paragonem oraz adnotacją w paczce z numerem zamówienia lub nazwiskiem odeślij na adres: BeBobi ul. Senatorska 37 60-326 Poznań tel. 574 611 811
Koszt kuriera wymienianego produktu ponosi kupujący
Po otrzymaniu i sprawdzeniu produktu zostanie nadana do Ciebie paczka z nowym produktem
Pamiętaj, że większość naszych produktów szyjemy pod zamówienie dlatego czas oczekiwania na wymianę może być taki jak na nowe zamówienie czyli do 5 dni roboczych.
Jeśli zależy Ci na czasie daj nam o tym znać w pierwszym mailu, a postaramy się przygotować dla Ciebie produkt szybciej
Bardziej szczegółowe informację znajdziesz w naszym regulaminie
Na nasze produkty udzielamy 2-letniej gwarancji od daty zakupu.
Jeśli chcesz zareklamować produkt, skontaktuj się z nami mailowo: hello@bebobi.pl.
W treści wiadomości opisz problem, podaj datę zakupu oraz załącz zdjęcia uszkodzeń.
Produkt wraz z paragonem oraz adnotacją (numer zamówienia lub nazwisko) odeślij za pomocą strony szybkiezwroty.pl (wybierz sklep BeBobi). Przesyłka jest darmowa.
Możesz także odesłać paczkę inną firmą na poniższy adres.
Jeśli reklamacja zostanie uznana, zwrócimy koszt kuriera.
BeBobi
ul. Senatorska 37
60-326 Poznań
tel. 574 611 811
Po otrzymaniu paczki sprawdzimy produkt i poinformujemy Cię o statusie reklamacji oraz decyzji dotyczącej naprawy lub wymiany.
Pamiętaj, że do weryfikacji reklamacji i/lub naprawy przyjmujemy tylko czyste produkty, wyczyszczone z sierści.
Czas oczekiwania na wymianę może wynosić do 5 dni roboczych. Szczegółowe informacje znajdziesz w naszym regulaminie.
Produkt możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty doręczenia
Zwrotowi podlegają tylko produkty nowe, które nie były używane
Zwrotowi ani wymianie nie podlegają produkty szyte na indywidualne zamówienie (w tym dodane modyfikacje)
W pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy z informacją o zwrocie: hello@bebobi.pl
W mailu prosimy podaj:
1. Numer zamówienia
2. Swoje konto bankowe
3. Powód zwrotu - jest to dla nas bardzo ważne bo cały czas chcemy się doskonalić
Produkt razem z paragonem oraz adnotacją w paczce z numerem zamówienia lub nazwiskiem odeślij na adres: BeBobi ul. Senatorska 37 60-326 Poznań tel. 574 611 811
Koszt kuriera zwracanej paczki ponosi kupujący
Po otrzymaniu i sprawdzeniu paczki na Twoje konto bankowe (maksumalnie w ciągu 14 dni) zostanie zwrócona kwota zakupu za produkt. Pamiętaj, że kwota za wysyłkę kurierską nie podlega zwrotowi.
Bardziej szczegółowe informację znajdziesz w naszym regulaminie
Tak, boki zarówno w macie na całą tylną przestrzeń "Kuko+" jak i matach na część kanapy "Dengu" są na suwak. To znaczy, że z obu stron można je rozpiąć i otworzyć.
Wybierając fotelik w rozmiarze M, warto kierować się wagą psa. Fotelik M przeznaczony jest dla psów o wadze do 12 kg lub dla dwóch małych psów. Idealnie pasuje dla ras takich jak:
- Buldog francuski
- Westie (West Highland White Terrier)
- Miniaturowy i średni sznaucer
- Pudel miniaturowy i średni
- Jack Russell Terrier
- Mops
- Cavalier
Fotelik w rozmiarze M jest najczęściej wybierany przez klientów, ponieważ nawet jeśli Twój pies jest mniejszy, zapewnia mu więcej przestrzeni do wygodnego ułożenia się. Dodatkowo, jeśli Twój pies waży nieco więcej niż 12 kg (nawet o 2-3 kg), fotelik M również może być odpowiedni. Zwłaszcza gdy zależy Ci na tym, aby fotelik łatwo przekładać między przednim, a tylnym fotelem. W takim przypadku pies ułoży się ciaśniej, co może sprzyjać spokojniejszej podróży, a dzięki miękkim boczkom fotelika, będzie miał możliwość wygodnie położyć głowę lub przednie łapki. Rozmiar M jest więc uniwersalnym wyborem, który łączy wygodę i funkcjonalność dla psów o różnych gabarytach.
Rozmiar fotelika dobiera się przede wszystkim do wagi psa, a nie do konkretnego modelu samochodu. Nasze foteliki pasują do większości aut, ponieważ mają regulowane taśmy mocujące – zarówno na zagłówek, jak i wokół fotela. Jeśli chodzi o szerokość siedziska to standardowe wymiary przednich foteli w większości samochodów to 50-60 cm, co odpowiada rozmiarowi M naszego fotelika (rozmiar S jest mniejszy). Fotelik w rozmiarze L jest przeznaczony wyłącznie na tylną kanapę, aby zapewnić psu odpowiednią przestrzeń.
Fotelik w rozmiarach S i M można zamontować zarówno na przednim fotelu, jak i na tylnej kanapie. W obu przypadkach używa się regulowanej taśmy wokół zagłówka i dodatkowo, regulowaną taśmą wokół przedniego fotela lub wokół dzielonej tylnej kanapy (zazwyczaj kanapa dzieli się na mniejszą i większą część – fotelik można umieścić na mniejszej).
Rozmiar L montuje się wyłącznie na tylnej kanapie, tak jak S i M taśmą wokół zagłówka i kanapy, ale dodatkowo posiada taśmę do zamocowania wokół zagłówka przedniego fotela, co zapewnia lepsze podtrzymanie.